Alla inlägg den 23 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 23 mars 23:00

Lördag och Ullis jobbade extra men det gjorde inte så mycket då jag hade en examination att få in och dessutom en uppgift på den andra kursen. Jag satte igång direkt fast först en kaffe förstås. Eller flera stycken men jag drack förstås samtidigt som jag pluggade. Idag var det mycket om uttal och om betoningar. Tyckte det gick bra men det har jag ju tyckte förr... Timmarna gick och jag kämpade på. Sen fick jag som vanligt nog och idag orkade jag inte ens korrekturläsa och det är ju nummer ett, då man håller på med sådant här. Dock så hade jag lagt ned en massa tid och lämnade in strax innan 16.00, det vill säga en och en halv dag innan. Så hoppas jag har sådan koll jag tror att jag har. 

På kvällen tog vi en promenad och passade på att käka på Pizzeria Piccolino. Sjukt mycket folk där så vi fick vänta ett tag. Jag reagerade på att det var skitgott och det var kul då det flera gånger i rad varit rätt dåligt så förhoppningsvis har de skärpt till sig. 

sedan tittade vi lite på Postkodmiljonären och sedan Fångarna på fortet. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards