Alla inlägg den 25 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 25 mars 23:00

Måndag och jag hade bestämt mig för att sista lektionen, med varje klass, skulle ha en fika och enkät. Eftersom det var en klass som jag bara skulle ha idag så blev det förstås fika med den och det var kul att se några elever blomma ut som normalt sätt inte tar plats muntligt. Det var också kul att läsa vad de hade tyckt och jag kan nog klappa mig själv på axeln. 

Så var det NO och jag nu handlade det om befruktning och att bli föräldrar. 

Jag hann även fixa lite med anmälningssidan till vårat lopp - Trosa Ultra Backyard. Nu är det bara att hålla tummarna att tillstånden går igenom. 

På mailen så får jag svar på en tjänst jag sökt och det var tyvärr nobben. Rätt svår tjänst att få men jag kände att jag ville försöka. 

Fick också svar att en kvinna som Ullis och jag ville få med till valet redan var upptagen och det var lite synd att jag var sent ute. 

Möte sedan och jag kom hem rätt sent. 

yPå Primetime så klantade jag mig och jag vet inte varför jag trycker fel. Jag vet att det är en abborre, jag ser att det är en abborre. Sen skriver någon brax och jag klickar på... brax... :-( Men vad f-n! Jag offrar en livboj och sedan ryker jag på fråga 10 där jag nog också egentligen visste svaret men det går fort och jag kände förstås igen tornet i Berlin men det går fort. Lite surt. 

Jag avslutade med att titta lite mer på idéskissen och jag har nog kommit på en bra idé. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards