Alla inlägg den 6 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 6 mars 23:00

Onsdag! Ja, vad hände idag egentligen. Det var rätt lugnt på NO-lektionen då det var en enkel lab. 

Sedan lite roliga lektioner men det vill liksom inte släppa i lungorna så det kanske inte bara var en allergi-chock eller så kan man bli sjuk på riktigt. Det passade ju väldigt bra in i tid. 

Sedan hemåt och jag är trött och har lite tid innan bussen går så givetvis blir det en sväng och köpar något onyttigt. Nu måste jag verkligen försöka steppa upp. Klarar jag av Ironman i höst så är bragdguldet klart...

Hemma så försökte jag läsa lite i boken men i övrigt kommer jag inte ihåg. På Primetime så sög jag rejält och offrade en livboj på fråga fyra och rök sedan på femman då jag inte riktigt tänkte till. Först var det vilken färg som blev då man blandade rött och blått och sedan vilken årstid det föds mest barn och man hade våren eller hösten att välja mellan. Jag tänkte att vintern borde väl göra att man vill ha lite värme... 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards