Alla inlägg den 18 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 18 mars 23:00

Måndag och nu är det bara två veckor kvar och dessutom med en hel del annat inbokat på skolorna som nationella prov och påskpyssel. Det börjar verkligen närma sig slutet på min vistelse på skolan jag är på och det är sorligt. Även barnen verkar tycka det men de är nog mer flexibla än vad jag är. Det har varit en underbar tid och det får jag ta med mig. Oavsett hur framtiden ser ut och det har jag just nu ingen aning om. Knappt hur den ser ut efter påsk då jag skall tillbaka till gamla skolan. 

Hursomhelst så ville jag göra ett bra slut och utmanade som vanligt eleverna rätt duktigt. Så där så de får kämpa lite men ändå klarar av det. 

På NO´n så handlade det om sex och samlevnad och jag avslutade med att köra hänga gubbe. Först hade jag tänkt att köra ordet "menstrationscykel" men en elev knäckte det innan vi ens hann börja så jag körde med samtycke och där fick de hålla på ett tag. 

Mötet sedan gick väldigt fort och när jag skulle hämta mina kläder så gick jag in i den andra gruppen och de var inte riktigt klara och det skulle ju kännas lite konstigt om jag inte stannade kvar. Snart var det också slut och jag kunde börja bege mig hemåt.

På kvällen så tog jag tag i lite saker inför övertagandet av Trosa Ultra Backyard och det gick riktigt smidigt. 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards