Alla inlägg den 17 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 17 mars 23:00

Söndag och det var inte mycket tid innan vi skulle dra igång mötet. Ullis passade på att träna lite och jag såg till att få ordning på det sista innan mötet. Egentligen var det inte alltför mycket att ha koll på men jag kom på att det är ju bra med en dagordning och vissa saker som man undrar över är bra att få nedskrivna innan så att man inte glömmer bort dem. 

Så började då klockan att närma sig och det började att ringa på dörren och jag var inte riktigt färdig så antingen ropade jag: -KOM IN! eller så gick Ullis och öppnade. 

Så var det då dags och jag förklarade mötet för öppnat och relativt snabbt lämnade jag ordet till duktige Tommy T som arrangerat de sista åren. 

Mötet gick bra och vi kom överens om att vi i Enklaresport Running Club tar över och Tommy är med och hjälper till då han ändå har sin sommarstuga i närheten. 

Riktigt kul att få sådan bra start och vi bestämde att vi kör direkt nu den 4 maj så är ni sugna så skall ni inte tveka. Ett riktigt roligt lopp men blir det regnigt bör man kolla på en alternativ bansträckning då det blir väldigt geggigt vid våtmarken. Jag skickade direkt och meddelade den andra klubben att vi tar över så att det skulle gå smidigt. 

Jag avslutade med att kolla upp VAL-ansökan och sorterade lite böcker i biblioteket. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards