Alla inlägg den 14 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 14 mars 23:00

Torsdag och nu var det sex och samlevnad på schemat. Jag körde på som vanligt och om man trodde att tungvrickningsövningarna med alla kemiska formler var klart så kom alla sje-ljuden tillbaka som jag hade så svårt för i min barndom. Nu var det körtlar hit och dit och jag fick hålla fullt fokus. 

Sen, på kvällen, så var det av en händelse sex och samlevnads-quiz men nu rök jag på vem som var kärlekens och fruktbarhetens gudinna i grekisk mytologi. Att det inte var Freja visste jag ju men vem var det av Venus eller Afrodite. Nu, utan stress, så känns det ju lättare men jag valde fel då. Chansade dock rätt på vad preputium var. 

På bussen hem så träffade jag några roliga tjejer som alltid brukar påpeka om jag missat att raka några strån och det dröjde inte många sekunder innan jag fick höra det. 

Det var förstås löpträning och jag traskade bort men var lite seg. 

Putte var på semester så det var bara Anders där. Jag hade hoppats att springa lite med den nya tjejen då jag behövde springa lite lugnare. Det blev som så att jag joggade i några kilometer med Anders innan han fick springa på lite snabbare. Det blev lite längre den här gången men snittet blev bara 6.33 per kilometer. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards