Alla inlägg den 22 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 22 mars 23:00

Fredag och nästsista veckan avklarad. Det börjar kännas lite jobbigt för det har helt enkelt varit skitkul. 

På skolan var det sjukt drag på första lektionen och det gick hett till. Speciellt när halva klassen tyckte jag fuskade men det gjorde jag faktiskt inte men det blev ett delikat problem då jag skulle offra en kona men då jag inte hann offra den så åkte den ned felaktigt och när jag skulle ta upp den så åkte en annan ned och eftersom jag inte hunnit offra den första så offrade jag förstås inte den då det inte fanns någon kvar. Då tyckte förstås motståndargänget att jag fuskade men jag är sjukt nöjd att jag inte bröt leken för det här var något som var bra att träna på. Mitt lag förlorade dock ändå sen men det är en annan femma. 
Jag hann även diskutera lite hur vi skall göra med prispengar på vårat lopp. I skrivande stund inget klart men det vore ju lite coolt. 

Sedan en bra sista lektion med sista gänget och så hemåt. 

Jag hann sedan fixa lite med reklam inför loppet och sedan var det plugg för hela slanten. 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards