Alla inlägg den 21 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 21 mars 23:00

Torsdag morgon och jag började med att fota av precis alla böcker i bokhyllorna. Tänkte så att jag kan slänga alla gamla bilder så jag inte sorterar in fel då man varit och ändrat lite. Det tog några minuter och sedan fick jag stressa till bussen. Väl på bussen så passade jag på att plugga lite inför kommande examination.

När jag väntade på stadsbussen så snackade jag lite med svågern då jag såg en av hans lastbilar i Nyköping. Det var dock inte han som var där.

Sedan fick jag ännu mer tid att plugga då det var väldigt lite elever på skolan och en lärare sade att hon kunde ta klassen själv. Sedan ser jag att det blev ett godkänt resultat på en gruppinlämning. Jag tyckte den blev riktigt bra men man kanske inte kan få VG på en gruppuppgift. Å andra sidan så har ju inte jag briljerat själv på slutet. 

Jag kollade sedan inte lite mer inför vårat kommande arrangemang och skickade en förfrågan om att vara röstmottagare till en släkting och undrade om hon ville vara med och vara röstmottagare med oss och det ville hon. 

På primetime så åkte jag direkt på fråga fem - pinsamt! Vilket bilföretag är det som är ett av världens största tillverkare av flygplansmotorer och jag valde fel. Jag verkade varit en av få som inte visste det. Kunde du? Alternativen var: Ferrare, Porsche eller Rolls-Royce.



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards