Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Niclas Bernhardsson - 5 oktober 2020 23:00

Nä nu skall vi inte överdriva men en före detta kollega på Welandersborg hade ont i kroppen och det innebar att I ringde in mig och jag svarade absolut! På fem minuter satt jag i bilen och i telefonen fick jag lite instruktioner och det fanns även en lapp på expeditionen. Jag förstod att det mesta skulle finnas på classroom och det var ju lite speciellt då jag inte har kvar min inloggning men det skulle nog räcka att eleverna kom åt den. Det var rätt få i klassen och två var dessutom borta. Och det var lugnt och jag behövde inte göra så himla mycket då den sjuka läraren hade planerat allt minutiöst. På slutet var det idrott och det var kul att träffa Dave igen. Jag hoppade in och var med och lekte och det var superkul. Så lite rolig träning och Dave är superpedagogisk och jag passade på att berätta vilken ynnest det är för eleverna att ha honom. 

På kvällen så passade jag på att intervjua en löpare i klubben som skall vara månadens profil. Jag har ju missat att det är ny månad och det har gått några dagar in i oktober. Men nu är den snart klar och jag skall bara få ihop det. Imorgon är det tisdag och dags för vår jubileumsträning och prognosen var inget vidare...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards