Alla inlägg den 3 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 3 mars 2022 23:00

Torsdag och direkt efter jobbet så skulle jag sätta mig i bilen och åka mot Mora. Först blev det dock mat på pizzan med Ullis och idag valde jag pizza då jag skulle ladda till morgondagens StafettVasa. Det var trevligt men nu blev det lite bråttom då det tar lite tid att åka och jag visste att jag skulle bli sen och dessutom ha några skidor att ta hand om då jag kom fram. Dessutom mina egna förstås. 

Resan gick bra men jag hade helt glömt bort hur länge det tar att åka så tiden tickade på. När jag närmar mig så får jag beskedet att det är bättre att jag åker direkt bort till Sivert och Britt då det är där vi vallar skidorna. 

Det var kul att träffa dem igen och Sivert var redan i full gång med att fixa skidor så jag behövde inte ta så många, tack för det! :-)

Men hur skulle jag få till mina egna? Det är ju ruggskidor men jag har aldrig lyckats rugga dem eller så vet jag inte hur resultatet skall bli så det slutade med att jag vallade dem på vanligt vis. Jag körde på klister men det blev lite tunt och kanske även lite för kort. Nåja, det blev väl till att gå på armarna mer då. 

När jag kom till Magnus så var klockan mycket och jag kom i säng efter 12 men det gjorde inte så mycket då jag skulle ta sista sträckan, skönt! :-) 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards