Alla inlägg den 7 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 7 mars 2022 23:00

Måndag och det var kul att vara tillbaka på jobbet. 

Det var dock kort dag och jag kom hem men var fortfarande slut i kroppen, efter skidorna, så jag slappade lite i soffan. Sen tänkte jag göra mig iordning för att gå och möta Ullis när jag får samtal från Felix då hans bil stannat på vägen hem. 

Jag misstänker att det är kylarvätskan då motorn blivit för varm och köper med mig både färdigblandad glykol samt tar med mig vatten. 

Jag möter upp och vi fixar och trixar lite och fyller på både glykol och vatten. Till slut kommer vi hem och Ullis är redan hemma då så nu fixar vi lite mat innan vi går bort till gymmet. Jag känner att jag inte riktigt är fräsch för core så jag bokar av och riktar in mig på lite crosstrainer istället. 

Sagt och gjort. Jag byter om och snart står jag på trainern och kör på lite lugnt. Jag började på låga nivå 11 men snart är jag på vanliga nivå 12 och bara kör lugnt. Mina airpods är kvar på jobbet men jag har fått låna Ullis men det tar tid att få igång dem och sen slutar de att fungera rätt som det är. 

Jag kör i en mil och det tar knappa 40 minuter och det känns rätt bra. In i duschen och snart möter jag upp Ullis och vi tar vägen förbi affären, på vägen hem. 

Vi avslutar med att titta lite på teve men det är inget speciellt utan bara programmet där Strömsteds möter kändisar och nu var det Borg och hon Dominica. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards