Alla inlägg den 21 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 21 mars 2022 22:00

Måndag och ny vecka och den här veckan körde vi dans och jag skulle visst även vara provvakt men det är kul med lite annat. 

Efter jobbet så fastnade jag lite i samtal innan jag drog hem och jag passade på att fixa lite mat tills Ullis kom hem.

Direkt efter maten så tog vi en längre promenad men det blev lite stressigt då vi hade signat upp oss på lite cykling. 

Väl hemma så hade vi typ tio minuter på oss och nu försökte vi byta till mtb-cyklar då vi skulle köra på grusvägar i Zwift. Nu bestämde jag mig för att ta det lugnare och jag lyckades bra med det och snittade låga 202 watt. Tiden blev 43 och en halv minut och sträckan blev 22,8 km. Vi fick dock inte de cyklar vi valt men det verkar ju gått fort ändå. 

Sen försökte jag få tillbaka lite pengar på ett skoköp som inte blev något lysande. Hälen gick sönder på en gång och rådet jag fick var att lämna in dem till en skomakare så skulle de ersätta den utgiften. Det gick på 300 kronor och sedan gick det inte att använda skorna så de har stått på jobbet sedan julavslutningen. Hursomhelst så beställde jag till slut ett par skor och fick använda mig av en kod som gav just 300 kronor i rabatt. Det blev till slut ett par likadana Hoka One One Rincon som jag fick av Ullis för någon vecka sedan. De andra använder jag inomhus på gympan. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards