Alla inlägg den 22 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 22 mars 2022 23:00

Tisdag och det var full fart på jobbet och nu var jag också provvakt men när jag kom så hade jag inte så många elever att passa utan det vara bara en kvar efter någon minut och det var inte direkt svårpassat. 

Efter jobbet så var det som vanligt full fart hem och nu tog jag för mycket mat och det är klart orutinerat då det snart var löpning. 

Med magen full drog vi till Trosa och löparbanorna och en efter en trillar in och det är bara tjejer. Det är Tessan, Evelina, Sanne och förstås Ullis och jag.

Jag provar att springa i ett par nya skor som typ bara legat och jag förstod direkt varför. De klämmer riktigt ont runt knölarna och jag får jogga tillbaka direkt och springa i de jag kom med. 

Magen skvalpar och jag åt alldeles för mycket och det blir en pina att springa men jag kämpar på. Idag är det 200-ingar och alla springer som sjutton men i slutet av sista setet så ropar Sanne till då det nyper till i knät och hon får rådet att bryta och efter lite samtal så verkar det som en överansträngning i kombination med lite brist på energi. Några dagars vila borde göra susen. 

Jag passar på att köra lite löpskolning med huvudgruppen och snart så åker jag och Ullis förbi Tims lägenhet och kollar till den. Imorgon skall vi och Tim dit och städa lite. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards