Alla inlägg den 23 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 23 mars 2022 23:00

Onsdag och det blev en riktigt hektisk dag.

Först så tog jag kort på mina skor hemma och väl på jobbet så fotade jag de jag hade där.

Jag lade ut dem på min sida och snart så hade jag sålt båda. En skulle komma på kvällen och de andra skulle en annan kolla på fredag så de är förstås inte sålda.

Efter jobbet så var det full fart till Tims lägenhet och jag var supersugen på något sött då jag var rejält slut. Ullis och Tim hade inte köpt något så jag tog vägen förbi affären och efter ett kort samtal med några föräldrar till en elev till mig så tog det helt stopp i kassan. De få som var före mig tog rejält med tid och med facit i hand så skulle jag bytt kö. 

När jag kom bort till lägenheten så skulle jag snart koppla upp mig på meet för ett utvecklingssamtal och när det var klart så kändes det som Ullis och Tim var klara för hemfärd och nu hade jag en halvtimme till nästa utvecklingssamtal.

Jag hann precis få klart på datorn och efter utvecklingssamtalet så behövde jag landa lite och jag verkligen kände att jag behövde röra på mig och hoppade upp på cykeln och körde en dryg halvtimme men återigen lugnt. 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards