Alla inlägg den 24 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 24 mars 2022 23:00

Torsdag och idag så hann jag med att spela både biljard och pingis med eleverna och jag tror var inne i ett stim och när jag typ satte allt i biljard så började jag att dansa runt innan jag typ slog till utan att knappt sikta och nog sjutton gick den också in. Sen en boll som satt ihop med den vita och vinkeln var tydligt fel men jag siktade jättesnett och den hoppade också i. Ja, allt gick i och jag kunde se i ögonvrån hur folk bara gapade. Det spelet skulle man velat haft på film men å andra sidan så speglade det inte mig egentligen. Men kul att det går riktigt bra. I biljard kan jag då och då få stryk men knappast idag! :-)

Nu hade mina nya skor kommit också men de glömde jag bort. 

Väl hemma så blev det som vanligt lite mat innan man traskade bort till Safiren. Ullis drog iväg lite tidigare och sprang med Tanja och när jag kommer fram till Safiren så har Putte redan kommit och snart kommer även Nicke och Tommy. 

De drar iväg och jag byter snabbt om men när jag skall börjar köra så ser jag att båda crossterinerna är upptagna och jag frågar försiktigt hur länge de skall köra. Damen svarar 20 minuter medan killen glatt svarar "tills första svettpärlan kommer!" Det lät bra och jag gick och fyllde på vatten och stretchade lite. 

Sen var det då dags och det blev som vanligt motstånd 12 och rätt hyfsat tempo. Det blev 11 kilometer och tiden blev 43:26 och snittpulsen 123 slag/minuten. Bra basträning således och jag kan nog använda det här som MAF-test. 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards