Alla inlägg den 14 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 14 mars 2022 23:00

Måndag och idag hade jag tänkt att vara ute en vecka för solen hade inspirerat mig men när jag kom till skolan så var det ruggigt kallt, på morgonen. Så jag styrde om och körde inomhus istället och det var förstås uppskattat. 

Efter jobbet så hade jag massage inbokad och nu var det ett tag sedan. Det var hos Monica på Spirea och hon är riktigt grym. Förut så brukar jag bara försvinna och rätt som det var så var det klart. 

Idag var jag, tyckte jag i alla fall, att jag var vaken hela tiden men jag kommer på mig själv att jag snarkar några gånger. Det var som om jag liksom sov men var ändå medveten. 

Sen drog jag hemåt och efter mig skulle Ullis gå. 

Jag hinner knappt göra något innan det är dags att hämta Ullis och vi passar på att kolla till hur det gick med Tims lägenhet och det har helt klart hänt saker. 

Väl hemma så blev det bara lite mys framför teven och återhämtningen, sådant kan också behövas. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards