Alla inlägg den 17 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 17 mars 2022 23:00

Torsdag och jag har börjat känna mig lite tveksam vad jag egentligen vill. Jag kanske behöver lite mer feedback när läget är som det är och inte blev det bättre när jag fick tillbaka ett underkänt kursresultat utan någon som helst feedback och nästa uppgift var typ omöjlig att genomföra. Man skulle följa en ledare inom ens egna specialidrott och jag har ju valt löpning. När skulle jag få tid till det och vem skulle jag följa? Nja, jag beslöt mig för att hoppa den kursen och göra klart en annan istället. 

På jobbet så fick jag ett roligt mail och det var en ämneskollega som ville joina löparklubben och han skulle komma redan ikväll. Jag svarade att de som brukar komma sällan skriver det på vår interna sida så han kunde gott och väl komma fastän ingen sagt att de skulle komma. Själv skulle jag möta upp och sedan köra på crosstrainern och Ullis skulle springa tidigare med Tanja. 

Jag traskade i alla fall bort i lagom tid och byter om. Jag möter upp Putte och Nicke och snart kommer då Pontus och jag förklarar upplägget och önskar dem lycka till. 

Sen går jag in till gymmet och ställe mig för att köra igång men hinner prata lite med "Super-Roffe". Han verkar vara i god form och vi pratar ett tag men jag hinner även börja köra lite på crosstrainern samtidigt som jag pratar. 

Det blir lugnt och fint i zon 2 och jag loggar 11 kilometer på tiden 43.26. 

Efter träningen så hoppade jag in i duschen och Fredde, som också är på gymmet och är klar, joinar i bastun. En hel del snack och snart är Putte även där. 

Vi snackar ett bra tag och sen är eftersvettningen ett faktum. 

Väl hemma så blev det lite teve-mys. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards