Alla inlägg den 25 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 25 mars 2022 23:00

Fredag och både jag och Ullis hade en dålig sömn. Hon somnade tidigt, då fotbollen inte intresserade så mycket och när jag råkade väcka henne så blev det lite av en ond cirkel och bägge fick svårt att somna. 

På skolan blev det återigen lite lattjande med eleverna men nu fungerade plötsligt ingenting och det blev torsk nästan hela tiden. :-0 Det fanns ingen harmoni alls och jag är glad att det liksom inte hände något där man var tvungen att vara skärpt. 

Dock var det fredag och det innebar chans till återhämtning och Ullis väntade på mig utanför och vi startad helgen med en fika på Tre små rum, det var trevligt och smakade alldeles underbart. Sen hämtade vi ett släp då vi skulle köra Tims grejer till hans nya lägenhet. 

Snart hade vi lyckats baxa upp soffan på släpet och vi var klart oroliga om den ens skulle gå att få upp för trappan då den är rätt stor. 

Väl på plats så börjar vi få in den i hans hall och snart märker vi att det är omöjligt och får ta ut den igen och jag monterar bort räcket och sen försöker vi igen men får göra om det några gånger och snart är soffan uppe i trappen men dock helt fastkilad! :-0 Jisses! 

Vi jobbar på och hoppas att tapeterna håller och när den närmar sig hörnet, längst upp, så kommer det ett element och det är klart risky. Vi lyckats dock vrida den runt hörnet och elementet klarade sig. Pust!

Det gick ett antal timmar och sen åkte vi hemåt och tittade på the Masked singer där vi inte hade någon koll på att det var Anna Lindberg. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards