Alla inlägg den 1 mars 2022

Av Niclas Bernhardsson - 1 mars 2022 23:00

Tisdag och som vanligt så piper klockan för låg puls under mötet. Typ varje tisdag så går jag ned i varv då vi har möte. Folk måste ju undra men jag slappnar väl av då kanske. Den piper då pulsen går under 40 slag i minuten men det beror ju på extraslagen och de kanske inte registreras på klockan. 

Sen åkte jag bort till Tims nya lägenhet men jag hade fått ett sms om att den inte var i bra skicka och Tim var grymt besviken. Hmm, det lät inte bra. 

När jag kommer bort till lägenheten så möter jag upp Ullis och vi går bort till lägenheten för att kolla in den. Nu är det lite mörkare men det första man ser är typ 20 fimpar utanför dörren och det ligger dessutom en tops samt några tabletter utanför dörren.... Men suck!

In i hallen och där är det så mörkt så man ser inte så mycket men vi går upp i trappen och där lyser solen in så man ser lite bättre och det är flottigt på köksluckorna och det är flottfläckor på tapeterna och det var tydliga. Dock så var tapeterna så trasiga så de måste ju ändå bytas. Plastmattan i köket var lite bucklig och det tyder ju på att allt inte är okej där under och toaletten var inte alls fräsch... Så jäkla sunkigt och man undrar ju om hyresföretaget ens har någon besiktning. Det var obeboligt hursomhelst och Tim får ringa och boka av lägenheten. HSB verkar tappat stinget. 

Sen direkt till träningen och jag var inte ombytt men vi coachade lite och sen var det full fart hemåt då vi låg efter med föreberedelserna till morgondagens årsmöte med löparklubben. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards