Direktlänk till inlägg 31 mars 2024

Osäker

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 31 mars 23:00

Söndag och idag så kikade jag lite mer på min kommande uppgift men jag förstod inte riktigt vad jag skulle göra och jag kanske borde kollat ännu mera. Men det kom annat emellan så nu gäller det att jag inte glömmer bort den. Kursen nu handlar om textanalyser och först och främst måste jag nog analysera vad jag skall göra. 

Sen så drog vi en sväng till Tim och Cilla och hälsade på. Katterna börjar bli alltmer vana vid oss och det går att kela med dem igen. I alla fall lite grand. Jag fick ett förslag på en sponsor till TUBen och jag tog en skärmdump. Vad det var berättar jag inte här. Kanske senare om det går igenom och jag kommer ihåg att kolla upp det. 

På Primetime så vet jag inte hur det gick då jag skärmdumpade i fel läge men klockan var i alla fall 20:11 så jag hängde nog med en bra bit. 

Sen tittade vi lite på Robinson och det var så spännande så vi bestämde oss för att stanna uppe för att titta på natten, när nästa avsnitt skulle komma. 

Vi väntade och väntade och sedan så märkte vi att man var tvungen att uppgradera och då fick det vara. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 26 april 23:00

Fredag och jag kunde ligga lite längre då jag skulle ta gamla bilen in till Nyköping då den skulle besiktigas.  Så var man då iväg och fy f-n vilken skillnad det var att åka i den och vad hade hänt med vädret? Det var rejäl blötsnö och jag vågade i...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 25 april 23:00

Torsdag och jag började dagen med att fotografera tubklämman vi hade hemma för att göra något roligt av bilden. Mora Korgmakeri sponsrar ju vårat Trosa Ultra Backyard, aka TUBen! Så skulle jag senare försöka lösa något bra och roligt.  Till jobbet ...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards