Alla inlägg den 11 januari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 11 jan 23:00

Torsdag morgon och jag körde själv med en assistent då kollegan behövde förbereda sig inför en exmination. Jag var absolut inte någon expert på atomtal, isotoper och elektronskal men jag läste högt och så letade vi tillsammans efter svaret. Sedan fortsatte jag och höll i en idrottslektion själv och vi körde Harry Potter med mina regler och det var superskoj. Bra start!

Sedan lunch och nu var det min tur att ha examination så kollegan bytte av mig. 

Jag "sjöng" upp mig och sedan stängde jag in mig i en vrå. Kursledaren kom ihåg att jag hade en dålig kamera men nu hade jag gnott lite extra på linsen och kanske blev det lite bättre. 

Först ut var en kille som hade drabbats hårt av covid i höstas och han hade två examinationer att göra och han höll sitt anförande tal hur bra som helst. Jag skulle hålla koll på några saker och tyckte jag hittade lite grand. 

Sedan var det då min tur och nu tyckte jag att det gick riktigt bra. Jag kanske inte hade lika många saker att ta upp men själva talet gick bra men kursledaren såg förvånad ut när jag bara slutade och själva slutet var det enda negativa. Jag borde ha haft med något som visade att slutet, på talet, var nära. Nu kom det överraskande. 

Jag fick bra kritik och många såg saker jag inte ens själv visste om. 

Sedan var det bara att vara på tårna och det blev till slut rätt segt men ändå intressant att lyssna på de övriga. 

Direkt hemåt och återigen så gick jag mot bussterminalen. 

Jag hoppade in och köpte lite till biblioteket och sedan direkt upp på bussen och hemåt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards