Alla inlägg den 13 januari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 13 jan 23:00

Lördag morgon och Ullis drog iväg till gymmet och jag slängde mig på lite allt möjligt. Först kollade jag upp hur jag låg till med kurserna och passade på att göra en gammal uppgift jag glömt. Sedan kikade jag på den nya kursen och hann blogga ikapp lite också. 

När Ullis kom så började vi förbereda för lite gäster som ville gratulera Ullis i efterskott och vi dukade upp och snart kom Johanna men även Rosie och Tomas. 

Vi fikade och hade trevligt. 

Sedan kunde vi inte hålla oss från att åka upp till Ikea igen och köpa in mera bokhyllor. 

Vi packade in ännu mer i bilen och det är sjukt vad den kan svälja mycket. 

På hemresan stannade vi till vid en Mc Donalds och åt lite och sedan vidare hemåt. Hyfsat lugnt för skulle man krocka med alla de där bokhyllorna... 

Vi avslutade kvällen med att jag monterade för fullt och sedan var det ju det där trixiga med hörnet. Jag skulle nog behöva hyvla av ena sidan för att få plats. Det får bli ett senare problem.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards