Alla inlägg den 20 januari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 jan 23:00

Lördag och jag var i full gång med att fixa allt i biblioteket men Karin och Ellinor skulle komma förbi och hälsa på så självklart skulle Stellan med! Nu var det ett tag sedan och han hade börjat gått så det blev väl fullt sjå med att hålla honom ifrån trappan. 

Jag jobbade på med bokhyllorna och hann börja såga där fiberanslutningen skall rymmas. Jag fick koppla bort en säkring och ville inte dra någon lång förlängningssladd så vi blev utan wi-fi ett tag. 

Sedan kom då Karin, Ellinor och Stellan och jäklars vad fart det var på honom. Supermysigt att krama honom och de där grytlapparna var spännande. 

Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord och timmarna gick. Supertrevligt men sedan kröp det i kroppen på mig och jag undrade om jag kunde smita för att få klart på elen och det var helt okej, förstås. 

Sedan, efter ett tag, så var det kram och hejdå men vi ses snart igen! :-)

Jag jobbade på och på kvällen så åkte jag ut på engelska-quizet på fråga 8. Det var ju lite pinsamt att man inte kunde stava till accommodate men det går fort engelska är ju inte mitt huvudspråk förstås. 

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards