Alla inlägg den 1 januari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 1 jan 23:00

Måndag  morgon och vi sov lite längre eftersom vi kom i säng sent. 

Felix vara ännu tröttare men efter några timmar var även han uppe. Vi hade ju sagt upp bredbandet och ännu inte skaffat något nytt så det var lite knepigt att se på teven. Vi försökte streama men det var först när Felix kom upp som det löste sig. Jag hade visst ingen koll. 

Sen fixade vi lite med hans packning och efter att blivit klara var det bara att bege sig till hans lägenhet. 

Vi hittade en tom plats som man inte verkade förstå att den var fri idag. Det räknades ju som söndag och där fick man stå då. 

Efter att ha packat in kartongerna så beställde vi lite mat och samtidigt passade Ullis och jag på att köpa lite dricka då Felix väntade inte matbudet. 

Det var supergott och efter ett tag så tackade vi för oss för jag började bli supertrött. 

Väl hemma ville jag sova lite men det vore dumt så vi kämpade oss fram tills det var sängdags. Jag passade på att skicka över lite kvitton i sambandet med Nyårsjoggen och reflekterade även över den lite grand. Det är ju kul att arrangera och jag tycker även det är kul att stå i centrum och prata. Jag vet inte om jag är så himla bra på det men det är säkert någon slags revasch på min jobbiga barndom då jag stammade. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards