Alla inlägg den 25 januari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 25 jan 23:00

Torsdag och idag var det väl inget speciellt som hände förutom att det var dubbelbokat i idrottshallen. En lärare var schysst och planerade om till teori så jag kunde ha min planerade lektion men hur det blir senare är en annan fråga. Det måste vi lösa.

På idrotten så busade jag till det med Äppeltjuven och sedan blev det en hinderbana för en klass och för de lite större så avslutade jag med ”Rockrings-liv", där det gäller att hålla igång en rockring så länge som möjligt. Roligare än man tror och det lär bli fler gånger.

På Äppeltjuven så skrämde jag som vanligt eleverna då jag röt till och undrade: "VAD GÖR NI I MITT ÄPPELLAND!" Ha ha, alltid lika roligt och det uppskattas. 

Hemmavid försökte jag foga lite i biblioteket och sorterade några böcker men framförallt så kollade jag in min kommande examination som skall vara inne på söndag. Jag ligger ju lite efter i studerande och det är tyvärr mer regel än undantag.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards