Alla inlägg den 12 januari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 12 jan 23:00

Fredag och idag höll jag några lektioner själv och det var kul och kändes bra. Försöker fortfarande hitta nivån för de olika klasserna. 

När klasserna var slut så traskade jag mot stan och jag pratade lite med Ullis under tiden vilket inte uppskattades av en elev som vill göra mig sällskap. Jag skrattade lite och önskade honom en trevlig helg. 

Ullis sprang hem från jobbet och när hon nästan var hemma så var jag nästan framme vid bussterminalen men snart får jag ett sms där det står att hon tappat bort sitt airpods-fodral. Ajdå!

När jag kommer hem så hjälper jag henne att leta men det verkar kört för hon har hittat skyddet och det var helt sönder, typ påkört. Så själva fodralet är säkert också förstört men framförallt så hittade vi det inte. 

Vi fortsatte att fixa med biblioteket och nu börjar det bli klart. Vi är klart inne på att försöka ha bokhyllor hela långsidan men det är precis på gränsen. Risken är att vi börjar slipa på ena sidan och sen går det i alla fall inte. Nåja, vi bestämmer oss för att testa. 

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards