Alla inlägg den 17 januari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 17 jan 23:00

Onsdag och nu behövde jag fixa nytt busskort, eller om jag gjorde det igår? Hursomhelst så såg jag att jag och Pontus fortsatt hade lite "kamp" mellan oss på stegutmaningen men nu, då jag fixat kortet, så lär jag hoppa på bussen mer. Förut ville jag spara lite pengar så då jag ändå kunde gå så gjorde jag det. Det plingade till konstant då någon av oss passerade den andre och i några dagar var det hela tiden. Så även idag. 

Det gick fortsatt bra med lektionerna men det är väl bara en tidsfråga innan det blir något svårt. Jag tycker jag gör det bra i alla fall och det är kul!

När jag kom hem så fixade jag lite med internet och försökte öppna det men det var nog ett misstag för det var sjukt rörigt inne i dosan. Jag passade också på att beställa en massa böcker till mina kurser och jag kommer göra ett allvarligt försök att hänga med på bägge. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards