Alla inlägg den 5 december 2023

Av Niclas Bernhardsson - 5 december 2023 23:00

Tisdag och det var ruggigt kallt då jag gick mot bussen. På bussen signade jag upp mig på några gratismånader av både gratis-tv och gratis spel via apple. Får se om jag kommer ihåg att ens dra igång det. Det viktigaste är dock att säga upp det i tid och speciellt om jag inte ens kommer använda det. 

På skolan var det dock bra drag och väldigt många grymma prestationer. Tyvärr verkar många elever tycka att det är roligt att ta kort på sig själva med min telefon. Rätt kul men nu börjar det gå inflation i det så det är dags att säga ifrån ordentligt eller kanske se till att ha bättre koll på telefonen. Asch! Mest roligt faktiskt och jag skall inte bli en surgubbe! Nu är det snart vinter och snart kommer jag förlora dessa underbara barn! :-0

Apropå min "cross" igår så fick jag faktiskt pisk idag av samma elev då vi gjorde om det till att pricka stolpen. Klart svårare än jag trott eller så hade jag dåligt flyt. 

Sen kom vaktmästaren in på en lektion och sade att jag nog inte kunde räkna med att vara inne i hallen så länge till då det blivit en vattenläcka alldeles utanför. Det störde ju massor då jag hade massor av bedömningar kvar att göra av gymnastiken. Jag hoppades på det bästa men kunde utan problem ändå ha lektionen efter lunch. 

På bussen hem så så spelade jag lite spel innan jag somnade till. 

När jag går hem så känner jag hur jäkla kallt det är och jag är högst tveksam till att ens vara ute i det här vädret. Jag skriver att jag inte kommer träna ute idag och många verkar hålla med och styrde om till inneträning. Det var nog runt 12 minusgrader. De som ändå skulle träna ute rekommenderade jag en lugnare jogg istället för att bränna på med intervaller. '

Själv åt jag och Ullis lite mat innan jag pallrade mig ned till källaren och körde en dryg timme på trainern. Lite segt var det allt men ändå väldigt nöjd att ha klarat av passet. Kände mig lite svag faktiskt. 

Sedan blev det Robinson och rätt tidig kväll. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards