Alla inlägg den 19 december 2023

Av Niclas Bernhardsson - 19 december 2023 23:00

Tisdag och någon elev skickades ett sms där det stod: "Nickas vart fan ör du". De ville ju ha idrott och inte någon teoriuppgift i vanlig lektionssal. Jag svarade förstås att vart är en riktning men att jag låg i sängen och var sjuk. Svaret sedan blev att jag kunde väl vara sjuk på lovet istället. :-)

Sedan pluggade jag på hela dagen och fixade lite med betygen så det verkligen skulle vara klart om någon elev skulle klara simningen imorgon. 

Jag avslutade med att kolla någon halvtimme på Tv4:as julkalender och sedan började jag och steka pannkakor tills Ullis kom hem. Det var precis vad jag orkade med och det känns att jag inte riktigt är frisk ännu. Nu började Ullis hosta alltmer och mycket riktigt. Mot kvällen förstod vi att det var kört för henne och det blev Julkalendern förstås och sedan slötittade jag på teven och Ullis sov i soffan. Jag vann på Primetime men endast 66 öre. 

Just ja! Vi pratade lite med Els-Marie också, det höll jag på att glömma. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards