Alla inlägg den 25 december 2023

Av Niclas Bernhardsson - 25 december 2023 23:00

Måndag och även Juldagen. Ullis och jag tog det lite lugnt och fastnade framför teven. Vi såg på någon dokumentär om Drottningen och jag reagerade på att de skrev fel med de romerska siffrorna på Kungens farfar. Det skall ju vara Gustaf VI Adolf men det stod hela tiden XI så jag skickade iväg ett mail. Jag lär ju inte vara första men man vet ju aldrig. 

Sedan skickade Tim och undrade om vi hade några hyllor att skänka och jag skrev att vi kanske hade det och skulle kolla. Dock så var det svårt att komma ur soffan så snart skickade han igen och undrade om vi hade hunnit kolla. Jag traskade ut till garaget och hittade två stycken och tog in. De ville han gärna ha och skulle komma förbi. 

Jag såg att någon känd fotbollsspelare var duktig i schack och jag blev sugen och spelade några matcher. 

Ullis och jag tog det verkligen lugnt och vi fastnade i soffan och såg en film med Mel Gibson som hette "Vad kvinnor vill ha". Huvudpersonen råkar ut för en olycka och får förmågan att höra kvinnornas tankar. Vilken förmåga att kunna höra vad andra tänker. Intressant film som hade en romantisk touch. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards