Alla inlägg den 7 december 2023

Av Niclas Bernhardsson - 7 december 2023 23:00

Torsdag och lite småseg, som vanligt på morgonen, traskade jag bort till bussen. Jag kollade in på resterna av den gamla ICA-affären och idag såg jag ingen eld kvar men det kunde det mycket väl vara. Igår såg jag att det brann lite grand. 

Jag står sedan och väntar och väntar. Efter ett tag kollar jag på nätet och det verkar som bussen är lite försenad och vi, som står där, väntar lite till. 
Vi väntar och väntar. Nu börjar det bli kris för mig och jag ringer kundtjänst och då får jag höra att bussen ställts in. 
Jag blir irriterad och rusar hem. Som tur är så bilen hemma så jag sopar rent och startar den.

Väl framme så hittar jag en plats på personalparkeringen. 

Full fart på lektionerna och mentor Peter kom och kollade på uppvisningarna. 
Sedan hem och hemma så blev det mat och vi tittade förstås samtidigt på Julkalendern. 

Vi anslutade med en lite halvtung promenad i snön. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards