Alla inlägg den 14 december 2023

Av Niclas Bernhardsson - 14 december 2023 23:00

Torsdag och på natten slogs visst min klocka av. Inte för att det är så viktigt men jag är ju hela tiden med i stegutmaningar och jag lägger inte alltför mycket krut på dem men lite sporrar det. Jag kan absolut gå lite extra istället för att vänta på bussen och så vidare. Den här gången verkar jag dock gå bet och jag ligger lite efter han som leder. Tror det är runt 15 stycken som är med men jag är i alla fall med i toppen. Eftersom jag mest cyklar så lär jag inte nå ända längst upp men lite kul är det. 

På skolan var det full fart och jag kan inte undgå att se hur kul eleverna har det och jag fattar inte riktigt vad det är som just jag gör som skall vara så speciellt? Som Ullis konstaterade så gillar jag ju eleverna och det kanske är hemligheten. Jag bara måste fråga elever och vårdnadshavare om jag får lägga ut några bilder för det är så mycket känsla när barnen klarar av saker. 

Efter sista lektionen var det full fart hemåt och återigen så tog jag lite godis på bussen och nu börjar det bli en riktigt dålig vana. 

Väl hemma så kollade vi förstås på Julkalendern och även på Bonde söker fru. Det är nästan så man ångrar att man började kolla på det för med facit i hand - vad har det gett en? 

Idag blev det ingen träning utan vi fokuserade på annat. 

Vi handlade förresten i Trosa och passade på att hämta Kennets sons skidor. De skall vara klara senast lördag morgon. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards