Alla inlägg den 1 december 2023

Av Niclas Bernhardsson - 1 december 2023 23:00

Fredag och som vanligt var det en lugn start på dagen då mina lektioner är efter lunch. Dock så började jag jobba direkt med att få in information och bedömningar från eleverna.

Jag fick dock försöka bevisa att jag själv kunde volta men kroppen lydde inte riktigt så jag jag fick se mig besegrad då jag inte ställde mig på fötter. 

När sista lektionen var klar så snackade jag lite med min kollega och jag frågade honom också om han ville spela lite badminton någon gång efter jobbet och det kunde han tänka sig - härligt!

Sen hemåt och på bussen så spelade jag lite schack då jag blev sugen efter att ha tipsat en elev på stadsbussen om en app. 
Efter lite mat hemma så körde jag lite cykel då Ullis redan hade tränat. Det tog emot lite grand men Ullis träning innan sporrade. 
Vi tittade sedan på första avsnittet av Julkalendern och kom i säng rätt tidigt då vi var trötta.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards