Alla inlägg den 30 december 2023

Av Niclas Bernhardsson - 30 december 2023 23:00

Lördag och idag skulle vi på bio med Ullis lillesyrrors barn. Vi hade bestämt att bjuda dem på bio som en julklapp. Det är alltid roligare att ge dem upplevelser och varför inte. 

Ullis hade bokat bion igår kväll men råkat boka VIP-platser. Det lät ju mysigt så vi lät det vara så. 

Vi äter frukost och kommer iväg i bra tid. Väl i Nyköping så hinner vi ta en sväng på ÖoB och vi köpte lite att dricka och sedan var det full fart mot bion. 

Flickorna är lite sena men det gjorde inte så mycket. 

Vi tittade på filmen "Änder" och den var helt okej. Den handlade i princip om att våga göra saker och skapa upplevelser. Den var helt okej och flickorna verkar tycka att den vara helt okej. 

Vi tackade för oss och tog en sväng på ICA-Maxi först. Sjukt mycket folk men det var bara att ta det lugnt. 

När vi kommit hem så dröjde det inte alltför länge innan Felix kom  hem.

Vi åt lite och sedan spelade vi lite familjespel. Det blev "när då då?". Felix blev lite sur då Ullis och jag hela tiden delade på vinsterna men det är väl klart att åldern skall spela in vid sådana här spel. Felix vill dock ha revansch så det lär bli fler spel. 

Vi avslutade med att kolla in löparkläder till Felix då han var lite sugen på att springa Nyårsjoggen med oss, imorgon. Ja, även Ullis blev taggad förstås om Felix skulle springa. Jag kände att det fortfarande fanns en liten, liten chans att springa men då skulle jag vakna superfräsch imorgon. Vi kom i säng runt halv elva men jag hade svårt att somna och kände väl inte att jag hade full koll. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards