Alla inlägg den 19 september 2023

Av Niclas Bernhardsson - 19 september 2023 23:00

Tisdag och det blev en hel del tid i skogen med eleverna som tränade på orientering. 

Jag hade dessutom, förstås, klickat i att jag är med på kompisens steg-utmaning och jag hoppade direkt upp i toppen. På kvällen väntade dessutom löpträning men jag var lite seg då jag kom hem. 

Asch! In i bilen och sedan iväg men kroppen ville inte svara så jag säger till att jag nog bara joggar då jag får avbryta uppjoggen. 

Efter löpskolningen så känns det lite bättre igen så jag testar väl, tänkte jag. 

Jag är hyfsat bra med men kommer ändå i kön och tappar hela tiden. Jag tycker jag ligger i men ser att pulsen är uppe rätt högt och får sänka på slutet och blir förstås varvad av de flesta men några lyckas jag hålla bakom men då gick jag å andra sidan vid ståvilan så jag skulle förstås blivit varvad av alla. Dock så har de flesta där skött träningen så det kanske inte var så konstigt och jag är nöjd! Jag måste utgå från mig själv och det var ett rejält fall framåt. 

Tillbaka hemma så blev det dusch och sedan kollade jag in lite mått på det jag måste beställa så Felix får ett eget hjul till sin trainer. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards