Alla inlägg den 9 september 2023

Av Niclas Bernhardsson - 9 september 2023 23:00

Lördag och jag sov länge då jag varit upp i natt och hämtat Felix på Söder, då han varit ute och festat. 

Efter frukosten så tog vi tag i trädgården och apropå trädgården så var det visst stället Felix hade varit på. 

Ullis och jag kämpade på lite med gruset men snart kom Rosie förbi och vi bjöd på kaffe. När det sedan var dags att börja jobba lite igen så kom svärfar och Mona på besök så jag slängde på mer kaffe och nu kom även Felix upp. 

Svärfar, som heter Christer, visade upp bilen för mig och Felix och vi åkte med på en tur. Riktigt skön känsla och man åker som en kung. 

Nu hade tiden runnit iväg och vi hade tänkt att sova i husvagnen så det var bara att åka iväg. 

Vi packade lite snabbt och köpte lite mat på ICA Trossen. Det blev lite smått och gott och det tog ett tag på affären. 

Väl därute så blev det sedan lite gott och vi försökte få igång teven men det gick inget vidare men klockan var ändå så mycket så det var snart dags att sova. Tyvärr hade vi ännu inte fått igång värmepannan men det var heller inte så kallt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards