Alla inlägg den 11 september 2023

Av Niclas Bernhardsson - 11 september 2023 23:00

Måndag och jag hade lite sovmorgon men inte så värst mycket. 

Jag började med en kartpromenad och sedan var det en massa pappersarbete innan jag hoppade in som resurs, i en klass. Möte och sedan hem. Jag var lite trött och köpte mig lite energi. Sedan tror jag att jag höll mig vaken hela vägen och fick inte den vanliga dippen. 

Ullis hade gått och tränat så snart satt jag på träningscykeln och det blev 45 minuter i en vanlig Robopacer-grupp. Skönt att träna och sedan var det in i duschen men det gällde att duscha fort då Primetime började ganska direkt. 

Som vanligt många rätt men det känns som det var länge sedan jag fick en vinst utan jag har stannat på mina 297 kronor.

Ullis kom hem och vi tittade på Kompani Svan då en ny säsong började idag. Det verkar finnas lite krut i de här också. Roliga profiler och vad kul det kommer att bli att se dem när de brytits ned. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards