Alla inlägg den 17 september 2023

Av Niclas Bernhardsson - 17 september 2023 23:00

Söndag och idag skulle vi iväg på lägenhetsvisningar igen. Det var dock på eftermiddagen så det var rätt lugnt på morgonen och jag lade ut en ytterdörr till försäljning. 

Sedan kom vi iväg rätt tidigt och vi stannade till lite på vägen upp. Först blev det en sväng på Mio och Felix fick lite inspiration.

Sedan hoppade vi in på Decathlon, som skall stänga ned i Kungens kurva, och det var förstås fyndläge då det var bra rabatt. Tyvärr kom jag inte ut med mer än ett myggmedel...

Sedan upp mot stan och vi stannade till på Omayma och åt först innan det blev visningar. Det var fina lägenheter och Felix kommer nog lägga bud på någon. 

Efter visningarna så blev det en fika på ett ställe som vi besökt några gånger tidigare. Nu, i skrivande stund, kommer jag inte ihåg namnet. 

Vi stannade sedan till en sväng på Ikea för fortsatt inspiration för Felix och Ullis och jag kollade in lite bokhyllor. 

Väl hemma så hade klockan tickat iväg och jag och Ullis drog till Stensund för ett lite kvällsdopp. Skönare än väntat. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards