Alla inlägg den 23 september 2023

Av Niclas Bernhardsson - 23 september 2023 23:00

Lördag morgon och jag hade tänkt att vakna tidigt för att plugga men jag hade somnat om och klockan tickade på. 

Sen tog jag tag i det och klev upp. Ullis var redan uppe och tittade på morgon-teve och jag joinade förstås med lite frukost.

Efter frukosten var jag tvungen att plugga lite och jag sade att jag skulle plugga en timme och sen stämma av hur mycket jag trodde att jag hade kvar. Först så hände det ingenting men sen kom jag igång och tiden gick visst. Jag gick ut i köket och tre timmar hade visst gått. Ojdå! Ullis hade jobbat på i trädgården och snart var det dags att göra sig i ordning för avfärd mot Tyresö och 60-årsfest! 

Vi åkte upp för att hämta Siv men vi hade visst missuppfattat varandra och då hon inte kom ut så passade vi på att hämta ut lite pengar innan. 

Sen iväg och det rullade på bra men vi var tvungna att köpa ett kort på en närliggande affär. 

Festen sedan var det full fart på och jag blev som vanligt lite lekfarbror. 

Kul att träffa Ullis släkt och det blev en hel del samtal om allt möjligt.

Timmarna gick och vi åkte bland de sista och jag kände mig rätt däst i magen. Det blev även en hel del läsk vilket gjorde att jag svullnade upp.

Väl hemma så tittade vi på Förrädarna och sedan var det dags att sova. Det blev dock gästsängen då vi inte orkade bädda efter att ha tagit bort sängkläderna. c

Jag sov dock skitdåligt och mådde pyton då jag fick någon form av sockerchock! Klockan 01 så väcker jag Ullis och undrar om hon vill gå en promenad. Jag hade lite lätt panik och ville träna bort sockret.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards