Alla inlägg den 16 september 2023

Av Niclas Bernhardsson - 16 september 2023 23:00

Lördag och idag tog jag tag i plugget ordentligt. Jag började tidigt och Ullis drog iväg med Tanja för att springa och senare skulle de bort till Sara. 

Jag måste visst alltid ha kniven på strupen för att studera effektivt och nu var det lite så. Jag upptäckte dock, relativt snart, att själva hemtentamen ännu inte var släppt men jag tog tag i instuderingsuppgifterna och läste ikapp mig på det jag missat. Jag kommer också på att jag borde skapa en facebook-grupp för oss i den här kursen och efter någon timme så var det en som ville bli insläppt. Bara hoppas det blir ett gäng så det inte blir patetiskt men förra gången jag gjorde något liknande blev det riktigt bra. 

Jag pluggade på i några timmar och Ullis kom hem och drog snart iväg igen. Jag fortsatte plugga men så var det ju det här med träningen. Hela kroppen skrek att jag måste träna så jag kollade av med Felix om vi skulle fixa någon mat ihop och han skulle gå och handla och jag skulle passa på att träna en liten stund. Minst en halvimme och max 45 minuter, sade jag. Det blev nog ganska precis 45 minuter, faktiskt. 

Sedan fixade vi iordning maten och tittade återigen på Physical 100, någonting. Det är en sydkoreansk serie om vilken fysik som egentligen är bäst. Typiskt sydkoreaner men den har absolut någonting. Helt rättvist kanske det inte var men väldigt kul att se på. 

När Ullis kom så tittade vi på Förrädarna. Det är ju skitkul! Förstår bara inte hur man klarar av att hålla masken men det verkar som om man är övertygad så har man svårt att släppa sin övertygelse. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards