Alla inlägg den 6 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 6 december 2022 23:00

Tisdag morgon och rätt som det var får jag ett grattis från min fina faster E-M och jag misstänker att det är min namnsdag och mycket riktigt. Det verkade dessutom vara Finlands nationaldag och snart märktes det även på sociala medier. På skolan har jag en lucka på morgonen men snart var det full fart mot idrottshallen men var är eleverna. Det visade sig att jag tänkt fel när åttorna skulle vara hemma så jag fick en rejäl lucka och kunde jobba på ordentligt med alla mina bedömningar. Tyvärr gick jag ned mig i varv rejält så det blev en seg sista lektion och jag kände mig inte på tårna. 

På bussen hem så söker jag lite på ablation och hittade en av systrarnas Graafs blogg och hon undrade visst om ablation och hade fått en jäkla massa svar och jag hittade dessutom svar på en fråga jag själv hade. 

Väl hemma så tog vi det lite lugnt, i alla fall jag, och sen passade jag på att betala lite räkningar. 

Ullis gratulerade mig också förstås. :-)

Jag hann också kolla lite på min kurs och nu är det bara en liten uppgift kvar där man skall lämna in en slutlig uppgift men jag var lite osäker på vad så det blev bara lite funderingar på det. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards