Alla inlägg den 9 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 9 december 2022 23:00

Fredag och det kändes som det var sista arbetsdagen innan operationen men jag skulle ju även jobba på måndagen. Så här, när det börjar närma sig, så kändes det som en dålig idé. Jag hade ju redan gått in i operations-mode, så att säga. Det skulle bli segt att starta upp bara för en dag. Men så fick det vara. På skolan så var eleverna busiga och jag såg att de ville busa och ta några kort med min mobil och jag lät dem göra det med tillägget att endast två bilder per person. De lyckades väl och jag såg, senare, att några blev riktigt roliga. Den sista klassen fick dessutom låna min mobil då det var några som skulle spela in sina danser och det kan man ju göra även som oinloggad och det är ju smidigt. 

Väl hemma så ser jag, senare, på pulsklockan att det var väldigt lugnt och vi såg på teve hela kvällen. 

Lite bråkigt mellan Argentina och Nederländerna. Domaren fick lite väl mycket skit. Spelarna har ju en hel del ansvar själva. Jag tycker det skall vara tuffare att tjafsa med domaren. De har fullt upp med att ha koll på spelet. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards