Alla inlägg den 22 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 22 december 2022 23:00

Torsdag och det var skolavslutning och jag började med att skjutsa Ullis och sedan kom jag hem och lade mig i sängen i tio minuter innan jag gick upp och gjorde mig iordning. Det blev finkläder och sådant brukar ju väcka uppmärksamhet då man är idrottslärare och barnen inte är vana. 

Jag valde min favoritslips och det är nog hög tid att hitta ytterligare en favorit. 

Vi visade lite film och sedan var det mat innan det var dags att släppa hem eleverna och efter ett tag så åkte jag hemåt. Det blev förresten många glada tillrop och eleverna verkade glada att få lite lov. 

På vägen hem så får jag ett samtal och det är ytterligare en sponsor som vill vara med på Nyårsjoggen och det är kul. Vi har redan nu riktigt bra och rikligt med sponsorer och det känns jättebra. 

Väl hemma så landar jag lite och hinner lägga ut en film för Nyårsjoggen innan jag drar vidare mot Södertälje för att  hjälpa Felix med att få hem sin bil. 

Vi fixar och trixar lite och sedan bestämmer vi oss för att chansa med att åka hem med bilen istället för att bogsera den. Det går bra och vi stannar till lite på halva vägen och det går bra. 

Sedan hämtar Felix Ullis och sedan fixar vi lite att äta och tittar förstås på Julkalendern. Klubben får dessutom ett bra erbjudande om samarbete och jag lägger ut det och vi köper även in ett högtalarsystem som vi kan använda i klubben. Det blir dessutom bra till Nyårsjoggen, tror det blir proffsigt. 

Sen är jag så sjukt sugen på att anmäla mig till Ironman och jag passar på att kolla lite på några sidor och på natten, då vi skall lägga oss, så kikar jag in på anmälningssidan och det står att de snart skall höja priset och då for fan i mig och jag anmäler mig! :-0 Det var snabba beslut och gick lite emot min plan att avvakta lite men det gick inte att stoppa mig! Det kändes sjukt skönt och jag är supertaggad! Operationen verkar ha gått bra och nu kör vi! :-D

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards