Alla inlägg den 16 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 16 december 2022 23:00

Fredag och det var återigen full fokus med betyg och förstås att få igång mailen och när jag äntligen fick igång mailen så underlättade det enormt. 
Rätt som det var så var jag klar och jag mailade att jag hör av mig på måndag morgon huruvida jag kommer då jag först måste kännà efter i helgen. 
När Ullis kom hem så åkte vi och åt på Åda Golf & Country Club. Riktigt gott men vår ide att köpa presentkort till Tomas, som fyller år sprack då det var sista gången de hade öppet och nästa år tar någon annan krögare över. Sen undrade Ullis om jag orkade hänga med ut till Stensund och jag kunde ju gå lite kortare då hon tog sina månadskort. 
Det var ruggigt kallt men också ruggigt fint så jag passade på att ta ett kort själv också.

Sen tog vi en tur och köpte ett presentkort på Team Sportia och efter några timmar hemma så gick vi över och gratulerade Tomas. Gott med lite fika och jag berättade lite om operationen. 
Väl hemma så blev det en hel del teve.

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards