Alla inlägg den 3 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 3 december 2022 23:00

Lördag morgon och när Ullis drog iväg på ett långpass så passade jag på att börja måla i hallen. Jag hade lagt papper lite överallt då det brukar skvätta då man rollar. Jag hade redan målat runt kanter och hörn och därför gick det fort. Det kändes i alla fall så för snart var Ullis hemma och hon hade sprungit i nästan två timmar. 

Vi åt lite lunch och kaffet tog vi hos svärmor. Hon tände i adventsstaken och rätt som det var så hoppar katten upp och då vi skall hindra katten så trycker den istället sig motm händerna och då även  ljuset och tar eld! :-0 Vi lyckas släcka fort men Ullis fick in en klo rakt in i handen och katten drog iväg lika fort som Ullis skrek. Efter lite rabalder så kunde vi fortsätta fika men Ullis fick en rejäl reva i handen. Det höll på att bli en riktig kattastrof, förlåt för min dåliga humor. 

Väl hemma så försökte jag få till ett trix men det gick inte riktigt och jag försökte även det då vi var och fikade hos svärmor. Jag inser att jag hade lite dåligt material och kommer göra nytt försök senare. 

Till slut blir det lite träning igen och jag kör lite cykel. Tyvärr trycker jag in fel program och det tar musten ur mig så jag hoppar av så fort jag klarat av banan. 

Vi tittar sedan på lite teve och nu har vi fastnat framför "Mullvaden". Sjukt kul ju!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards