Alla inlägg den 8 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 8 december 2022 23:00

Torsdag och nu börjar jag känna att operationen närmar sig och jag kanske var lite extra seg på morgonen. Men till skolan kom jag och nu var det bara att ha full fokus på redovisningar och på något sätt ändå ha koll på övriga elever. Det gjorde att jag var helt slut då jag kom hem. Lite pingis hann jag med efter lektionen med pingistalangen men jag fick förstås vara på honom så han inte kom försent till sin nästa lektion. 

Väl hemma så var jag riktigt seg men som tur var har jag Ullis och vi peppade varandra till att gå ned i källaren och snart så satt vi upp på våra järnhästar och trampade. Ullis har förresten sin carbon men ni fattar grejen... 

Det blev hyfsat hårt och speciellt på slutet. 

På slutet så blev det föga överaskande lite mys framför teven. Me like! :-) Soft bear for president! :-D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards