Alla inlägg den 1 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 1 december 2022 23:00

Torsdag och inte heller idag vågade jag ta mina nya skor då jag fick ordentligt skav första gången jag använde dem. Det var förresten på dopet i söndags. Tanken är att gå in dem försiktigt men det kändes som det inte var mycket kvar innan all hud var borta så jag får avvakta lite till. Men fin var jag! ;-)

Lika trött som vanligt och teorierna är många men det påverkar absolut att jag slarvar lite mer nuförtiden. Det blir liksom en ond cirkel. Jag mår dåligt att socker men när jag är trött så blir jag sugen och då är hjulet igång. Det kan absolut vara så att jag är lite orolig inför kommande operation och nu är det typ bara 13 dagar kvar. Det kan också göra att återhämtningen blir drabbad. Hursomhelst så var det en hektisk dag idag då jag snabbt fick avsluta en lektion för att ta mig till badhuset med en klass. Till råga på allt så missuppfattar jag några elever som frågar om de fick ta bussen och absolut, svarade jag, utan en tanke på att de skulle ta en rejäl omväg och kom nästan försent sen. Två elever virrade dessutom bort sig då de gick lite i förväg. Det blev i alla fall rejält lyckat men jag fick ta mig mot skolan rätt snabbt för att hinna få i mig någon mat innan nästa lektion. Där blev det återigen bra drag och väldigt många volter och när jag passade så krävs det så mycket koncentration och det tar en hel del kraft. Men sjukt kul att se alla framsteg. 

Sen hoppade jag på bussen mot terminalen och inser att jag har lite tid kvar så jag går och köper mig alldeles för mycket godis och hjulet fortsatte alltså att snurra. En kaffe på Espresso house och sen mot bussen. Där träffade jag på några gamla elever men det var en elev jag inte kände igen riktigt så jag får ta och titta i någon gammal katalog. De växer ju också så det är inte så kontigt. Det är ju ändå fyra år sedan jag såg dem. 

Väl hemma så var all ork borta så Ullis tränade själv och jag glömde även bort att skicka ut december månads träningsprogram, till klubben. 

Just ja! Första december och Ullis och jag tittade på Julkalendern och den började lite trevande och känslan är att de inte kommer nå upp till förra årets succé. Men man vet ju aldrig. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards