Alla inlägg den 7 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 7 december 2022 23:00

Onsdag och det var återigen många dansredovisningar och det var kul. 

När dagen var slut så var även jag det, slut alltså...  På onsdagar så är det ju core-träning och det var frågan om jag skulle avboka passet men jag vet ju å andra sidan att jag brukar kunna komma igång. 

Sagt och gjort så gick jag med Ullis men det kändes som Ullis sprang och jag låg hela tiden en halv meter bakom. Svinkallt och jag kände mig inte så positiv. Det tog också lång tid innan jag kom in i salen och det var bara att hämta vikter och snart var vi igång. Det var inte alls den vanliga farten på mig och jag fuskade en hel del men så fick det bli. Tyvärr kom jag inte igång ordentligt och idag var första gången jag inte tog min hjärtmedicin och nu börjar operationen närma sig då det är en vecka kvar. 

Det var svinjobbigt idag och jag fick stanna upp flera gånger.

När passet var klart så skulle jag förstås byta om för det var ju sjukt kallt men jag valde ändå att bara ta på mig en jacka och packade ned långbyxorna. Tror det var -5 men vinden gjorde att det kändes som minus 10 fast det var faktiskt nästan skönt då det var så himla varmt i salen. 

Väl hemma så blev det återigen en hel del teve i soffan och nu var det välförtjänt mys. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards