Alla inlägg den 20 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 20 december 2022 23:00

Tisdag och jag skjutsade först Ullis innan jag mellanlandade lite kort hemma för en liten tupplur innan jag tog frukost och åkte till jobbet. 

Det blev återigen teori och det börjar kännas att det snart är lov och jag fick lägga in extra kol så att inte eleverna skulle känna av att jag själv börjar slappna av. Tror det gick rätt bra. 

Sen hemåt men Felix hade fått problem med sin bil och fick ta bussen hem medan vi kollade upp vad som gällde med försäkringen. Det visade sig sen att även föräkringarna på bärgning var lite av en bluff för vi fick först ett pris på 3000 kronor men då vi sade att vi fixar det på egen hand så gick priset helt plötsligt ned till 2400 kronor. Vi sade att vi tackade så mycket men att vi löser det själva. Hur blir en senare fråga och Felix fick ha bilen stående där över natten i alla fall. 

Väl hemma så blev det en tur till Trosa och vi letade efter gömda presentkort som en Yoga-studio gömt och sådant här går ju både jag och Ullis igång på. Som en utmaning liksom men det var svårare än vi trott och innan man fått någon ledtråd var det praktiskt taget omöjligt. Vi gav upp efter någon dryg timme och fick även sällskap av en vi känner. 

Hemma så tittade jag ikapp en jäkla massa avsnitt av Kometernas jul.

Jag känner fortfarande av ljumskarna en hel del och det gör att det automatiskt blir lätt att hålla igen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards