Alla inlägg den 2 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 2 december 2022 23:00

Fredag och det verkar inte varit sådan värst fart på mig för pulsen var inte ens över 111 slag i minuten på hela dagen. Då var det ändå en liten peak just då. Jag avslutade ändå med liten härligt pingis och idag var jag nästan oslagbar och rätt som det var så svider det till på halsen. Pingis-John blev frustrerad och smashade iväg bollen rakt på halsen och han skämdes förstås. Jag som alltid varit så imponerad att han aldrig brusar upp... Hm... Det blev ett rött märke på halsen. 

Sen hem och väl hemma så bestämmer vi oss för att åka och hämta Ullis nya mobil. 

Väl på plats fick vi återigen bra service och hon kände igen oss och snart så gick vi därifrån men vi blev lite sugna på en robotdammsugare också. Det var halva priset på den. 

Nja, vi skulle ju ändå upp på Söndag igen så då kan vi mäta lite i lugn och ro. Den skall ju kunna gå över trösklar också. 

Vi åt som vanligt på Bastard Burgers och det är ju så gott. 

Ett litet stopp på Ikea men vi kunde inte riktigt bestämma oss för om vi behövde nytt soffbord. Eller rättare sagt vilket vi skulle ha. 

Väl hemma blev det bara lite mys i soffan och vi fixade förstås klart med Ullis mobil. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards